Stimate client,
Pentru toate produsele vandute de catre Auto General Motor Districom beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/importatorilor. Este necesara respectarea intocmai a conditiilor de montaj, rodaj si intretinere in timpul exploatarii mentionate in certificatul de garantie.
Pentru a-ti facilita accesul la service in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie puteti suna la nr: (0040)248 278249 Sau pe adresa de e-mail office@autogeneralmotor.ro.
Pentru toate produsele vandute de Auto General Motor Districom , vei primi certificat de garantie emis de producator/importator in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, trebuie doar sa suni la nurmarul indicat mai sus sau sa trimiti e-mail iar colegii nostri vor prelua situatia.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator/importator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator/importator, la nivel national/international.
Exercitarea dreptului de retragere din contractele la distanta
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand de la:
- (I) ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
- (II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.